Subject: Ehitusloa eelnõu esitamine kooskõlastamiseks
From: Hardi Lüüdik <[email-masked]>
To: "KeA Info" <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Mon, 3 Feb 2025 16:01:08 +0200

Tere

Esitan ehitusloa eelnõu kooskõlastamiseks.

Tulenevalt maaparandusseaduse (edaspidi MaaParS) § 23 lõikest 1 algatas Maa- 
ja Ruumiamet (MaRu) maaparanduse ehitusloa andmise menetluse, võttes aluseks 
Marberon OÜ (registrikood 10741772) 24.01.2025 esitatud maaparanduse 
ehitusloa taotluse (registreeritud Maa- ja Ruumiameti 
dokumendihaldussüsteemis nr 6.1-3/3713) ja Meliorek OÜ (registrikood 
14420622) koostatud ehitusprojekti „MARBERON OÜ MAADEL MAAPARANDUSEHITISTE 
REKONSTRUEERIMINE REK 2024“ (töö nr 240701, toimiku nimi "Marberon OÜ 2024 
REK").

Käesoleva maaparanduse ehitusloa menetluse projektala asub Pärnu maakonnas 
Saarde vallas, Tõlla küla, Väljaküla, Saarde küla, Kalita küla, Tihemetsa 
alevikus.

Lugupidamisega

	Hardi Lüüdik
Peaspetsalist maaparandus oskond
+372 56791102

Maa- ja Ruumiamet
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <http://www.maaruum.ee/> www.maaruum.ee

Roheline 64 , Pärnu